Zmiany w Programie

ZMIANY W PROGRAMIE CERESIT PRO!
 W dniu 17.05.2018 r. został opublikowany nowy Regulamin Programu Ceresit PRO. Treść Nowego Regulaminu jest dostępna tutaj: NOWY REGULAMIN PROGRAMU. Zmiana Regulaminu niesie za sobą następujące modyfikacje:

aaaaa zmiany
Jeżeli akceptujesz postanowienia nowego Regulaminu Programu nie musisz podejmować żadnych dodatkowych działań i tym samym nadal możesz uczestniczyć w Programie Ceresit PRO. Brak akceptacji nowego Regulaminu jest równoznaczny z rezygnacją z uczestnictwa w Programie Cersit PRO. Nie narusza to jednak Twoich praw nabytych przed datą rezygnacji.

Nowy Regulamin jest dostępny w zakładce ,,Zobacz wszystkie Regulaminy" i  zaczyna obowiązywać od 01.06.2018 r.


FAQ – Program Ceresit PRO
 

 1. Co oznaczają zakomunikowane zmiany w Programie Ceresit PRO?
Zmiany oznaczają, że formuła Programu Ceresit PRO ulega modyfikacji. Część elementów Programu pozostaje w niezmienionym kształcie, czyli nadal będzie można korzystać z ofert partnerów, otrzymywać komunikację dotyczącą technologii oraz produktów Ceresit, brać udział w szkoleniach produktowych, uczestniczyć w specjalnych akcjach promocyjnych czy konkursach, a także dodawać swoje realizacje i zapisywać się w bazie wykonawców. W nowej formule nie będzie jednak możliwości zbierania punktów i tym samym nie będzie nagród.

2. Czy to oznacza, że Program nie będzie już istniał?

Program będzie nadal istniał, tylko w innej formule. Nie będzie możliwości przesyłania kodów po 1 lipca 2018 r. oraz zamawiania nagród po 31 lipca 2018 r., chyba że kody te będą dotyczyły produktów zakupionych przed datą wejścia w życie nowego regulaminu tj. przed 1 czerwca 2018 r. Wówczas przesyłając kody należy do przesyłki dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury potwierdzający datę nabycia produktów

3. Jakie będą teraz korzyści z uczestnictwa w Programie?
a.    aktualne informacje o Produktach Ceresit,
b.   informacje o technologiach związanych ze stosowaniem produktów i praktykach zawodowych 
      związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
c.     możliwość publikacji zdjęć ze swoich realizacji w Galerii Realizacji,
d.     zaproszenia na szkolenia produktowe, 
e.     możliwość umieszczenia danych firmy w Wyszukiwarce Fachowców, 
f.      oferty partnerów Programu,
g.     możliwość udziału w dedykowanych akcjach promocyjnych, konkursach i loteriach na
      zasadach określonych każdorazowo w osobnym regulaminie danej akcji promocyjnej.

4. Kiedy wchodzi w życie Nowy Regulamin?  
Nowy Regulamin wchodzi w życie w dniu 1 czerwca 2018 r. Zapoznać można się z nim tutaj: http://ceresit-pro.pl/program-partnerski/zobacz-wszystkie-regulaminy/ 

5. Co w przypadku, gdy nie zaakceptuję nowego regulaminu? 
Nie będziesz mógł brać udziału w Programie Ceresit PRO i tym samym korzystać z jego benefitów.

6. Jak mogę wymienić punkty na nagrody?

Nagrody można zamówić drogą elektroniczną przez stronę www.ceresit-pro.pl, drogą telefoniczną na infolinii Programu Ceresit PRO pod numerem telefonu 22 331 81 19 lub za pomocą Formularza Zamówienia nagrody przesłanego na adres: Centrum logistyczne: i360 Sp. z o.o., ul. Generała Okulickiego 7/9 lok. M19/2, 05-500 Piaseczno. Przed złożeniem zamówienia prosimy o sprawdzenie w Katalogu Nagród na stronie www.ceresit-pro.pl, czy dana nagroda jest dostępna.

7. Do kiedy można przesyłać kody wycięte z opakowań produktów Ceresit?

Kody wycięte z produktów Ceresit nabytych po dacie wejścia w życie nowego regulaminu tj. po 1 czerwca 2018 r.  można wysłać do Organizatora do 1 lipca 2018 r. – liczy się data nadania przesyłki z kodami na poczcie. Kody z produktów zakupionych przed datą wejścia w życie nowego regulaminu tj. przed 1 czerwca 2018 r można przesyłać na zasadach określonych w regulaminie z przed wejścia w życie nowego regulaminu, przy czym przesyłając kody należy do przesyłki dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury potwierdzający datę nabycia produktów. 

8. Co jeśli data nadania będzie przed 1 lipca 2018 r., ale moje kody zostaną do Was dostarczone po tym terminie?

Punkty zostaną naliczone na Twoje konto, jeśli data stempla pocztowego będzie wskazywała, że kody zostały wysłane do 1 lipca 2018 r

9. Czy stracę naliczone już punkty?
Punkty naliczone z produktów nabytych po dacie wejścia w życie nowego regulaminu można wymieniać na nagrody do dnia 31 lipca 2018 r. Jeśli nie zostaną one wymienione na nagrody do tego dnia, zostaną umorzone, co jest równoważne z ich utratą. Dla punktów naliczonych z produktów zakupionych przed datą wejścia w życie nowego regulaminu obowiązują zasady określone w starym regulaminie, czyli sprzed 1.06.2018r.

10. Czy jak złożę zamówienie na nagrody lub zlecę dokonanie przelewu w dniu 31 lipca 2018 r., to zostanie ono przyjęte do realizacji?

Tak, zamówienia na nagrody wykorzystujące punkty naliczone z produktów nabytych po dacie wejścia w życie nowego regulaminu można składać do 31 lipca 2018 r. do godziny 23:59.

11. Na co mogę wymienić zebrane punkty?

Punkty można wymieniać na nagrody rzeczowe lub usługowe dostępne w katalogu na stronie www.ceresit-pro.pl oraz na pieniądze, które przelewane są na kartę przedpłaconą VISA.  

12. Czy po 31 lipca 2018 r., jeśli moja karta VISA Ceresit PRO się uszkodzi lub ją zgubię, to otrzymam nową?

Tak – prosimy o kontakt z infolinią Programu pod nr 22 331 81 19 lub drogą mailową na adres ceresit-pro@i360.com.pl – otrzymasz od nas nową kartę.  

13. Co mam zrobić, jeśli moja karta straci ważność, a mam na niej środki?

Jeśli karta straci ważność i chcesz przenieść znajdujące się na niej środki na nową kartę – prosimy o kontakt z infolinią Programu pod nr 22 331 81 19 lub drogą mailową na adres ceresit-pro@i360.com.pl – otrzymasz od nas nową kartę.

14. Czy nadal będzie można dodawać realizacje na stronie www.ceresit-pro.pl?
Tak.

15. Czy nadal będzie można stworzyć i umieścić swoją stronę www w Wyszukiwarce Wykonawców?
Tak.

16. Czy dane dostępowe do mojego konta na stronie www.ceresit-pro.pl się zmienią?

Nie. Hasło i login pozostają bez zmian. W przypadku utraty hasła lub loginu prosimy o kontakt z infolinią Programu pod nr 22 331 81 19 lub drogą mailową na adres ceresit-pro@i360.com.pl.

17. Czy nadal będą organizowane szkolenia produktowe?
Tak, wszystkie aktualne szkolenia znajdują się na stronie http://ceresit-pro.pl/szkolenia 

18. 
Co mam zrobić, jeśli nie ma rozmiaru nagrody (np. ubrań roboczych), na którą chciałbym wymienić punkty?
Niestety nie możemy zagwarantować, że odpowiedni rozmiar będzie dostępny w danym terminie. W takim wypadku rekomendujemy wymienić punkty na nagrodę pieniężną lub usługową.  

19. Otrzymałem produkt w rozmiarze X, ale chciałbym wymienić na Y. Co mam zrobić?

W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas zamówionego towaru na adres: Centrum logistyczne: i360 Sp. z o.o., ul. Generała Okulickiego 7/9 lok. M19/2, 05-500 Piaseczno – po otrzymaniu przesyłki zwrócimy punkty na Twoje konto w Programie.


Jeśli jednak nadal masz pytania to możesz się skontaktować z nami drogą mailową przez zakładkę kontakt lub przez infolinię Programu Cetesit PRO od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 tel: 
22 331 81 19.

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies. Zamknij